Monday, October 14, 2013

Pasta sa brokolijem i pečenicom



Danas malo kuvam za vas :) Pošto sam inače prava "domaćica",prosto mi je čudno da sam pronašla neko jelo koje čak uživam da pravim, isto koliko i da ga jedem :) Jako je prosto i brzo za pravljenje, meni treba oko 15ak minuta.


Sastojci su:
makaroni,
pečenica,
brokoli,
200ml pavlake za kuvanje,
pola čaše obične pavlake.
(ovo je dovoljno za dva tanjira, sve sem pavlaka sam stavljala odokativno)


Prvo skuvate makarone u kljucaloj vodi i ulju


Zatim dok se oni kuvaju, zagrejete dublji tiganj sa malo ulja, iseckate pečenicu i brokoli na manje komade


prvo se sipa pečenica da se malo proprži u tiganju



onda se sipa pavlaka za kuvanje, i meša pomalo dok se sve malo ne zgusne



nakon toga dodajemo brokoli 



a onda i pola čaše obične pavlake, da se malo dobije na kiselosti


sve mešati par minuta dok se sos ne zgusne


na kraju ocediti i dodati makarone i sve zajedno mešati jos par minuta da se lepo sjedine sa sosom.



I, gotovo! 
Jako lepo i ukusno jelo, koje se brzo sprema. nadam se da sam vam dala ideju šta spremiti za sledeći obrok :)


xxx LadyM

2 comments: