Monday, October 22, 2012

I'm back!

Prvo da se izvinim što me nije bilo neko vreme, evo, vraćam se starim obavezama prema blogu, i obećavam da ću se više potruditi da budem redovnija sa postovima. 
Leto je uveliko prošlo, iz veselih neonskih i pastelih boja ušli smo u tamne jesenje boje, lepršave materijale i gole noge zamenilo je mnogo slojeva odeće, i zatvorena obuća. Ali ja još uvek izvlačim najbolje iz ovih sunčanih dana koji se još malo provlače, tako da kod mene gole noge jos uvek prolaze :) Danas jedan povratnički post, u mom omiljenom rock stilu.



First, let me apologize for not been here for some time, I go back to the old obligations to the blog, and I promise to try harder to be more regular with the posts.
Summer is mostly gone, and from the vibrant neon and pastel colours we entered a dark autumn colors, fluttery materials and bare legs replaced the many layers of clothing, and closed footwear. But I still bring out the best in these sunny days that are still squeezing a little, so my bare legs are still going :) Today a comeback post, in my favorite rock style.













 


Look:
Jakna: Butik Jafa;    šorc i majica: Stradivarus;   čizme: Novecento;   tašnica: kinezi: naočare: no name

xxx LadyM   



15 comments:

  1. Precool kombinacija! Imamo iste cizmice :)) a volela bih da imamo i istu jaknu xD preeeeelepa je!

    ReplyDelete
  2. A kako si napravila ovu frizuru? :) ja kad uvijam figarom, ispadnu mi nekako bezveze lokne, ovo mi je prelepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Figarom :) meni tako ispadne, takva mi je kosa, ok za uvijanje

      Delete
  3. Divna si! Jakna i cizme su mi savrseni! :)

    ReplyDelete
  4. Predobra kombinacija, jakna mi se bas bas svidja :D

    ReplyDelete
  5. Ovaj outfit je feeenomenalan :) Rado bih ti ukrala koznu jaknu :P

    ReplyDelete
  6. Prelijepu kosu imaš!! Jaknica i čizmice su mi fenomenalni :)

    ReplyDelete
  7. Its not my first time to pay a quick visit this website, i am browsing this website dailly
    and get pleasant data from here all the time.
    Feel free to surf my website :: pisos embargados

    ReplyDelete
  8. gde radis nokte? kako moze da se dodje do tebe?

    ReplyDelete
  9. gde radis nokte? kako moze da se dodje do tebe?

    ReplyDelete