Sunday, May 13, 2012

Green shoes


Dok se u Srbiji vreme poprilično pogoršalo, kako čujem, u Rimu je i dalje divnih 24 stepena, i sada mi je definitivno drago sto nisam kod kuće :) U šetnji Vatikanskim muzejima našla sam spas od sunca u ovom malenom suncobranu koji sam kupila na ulicama Rima za 3e. Vraćam se kući za dva dana sa prepunim koferom divnih uspomena, a uskoro ću napraviti i post o tome šta sam sve ulovila ovde.

While in Serbia whether i going worse, as I hear, in Rome is still beautiful 24 degrees, and now I'm definitely glad I'm not at home :) Walking through the Vatican Museums I found salvation from the sun in this small sunshade that I bought on the streets Rome for 3e. I'll be back home in two days with a suitcase full of wonderful memories, and soon I will make a post about what I've shopped here.














Look:
Košulja: Stradivarius;   suknja: Zara;   cipele: Novecento;   prsten kocka: H&M;   prsten cvet: New Look;   nanogvica: Bijou Brigitte (Italy)

xxx LadyM

14 comments:

  1. Mnogo lepe slike! Look ti ej boznanstven! Bas ti zavidim, i ja bi negde gde je toplo! :) Cipele su ti prelepe! :D
    Puno podzrava
    xx

    ReplyDelete
  2. cipelice su preeediivneee! :)) i suncobran, naravno!

    ReplyDelete
  3. Ovaj suncobran je prokleto kul :)
    Super mi je ovaj outfit, samo mi nemoj reci da pesacis turisticki u tim cipeliskama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha, ne naravno, noge su mi u zuljevima i od ravne obuce od setnje, ovo je bio mali odmor od turistickog izdanja :)

      Delete
  4. Boja cipelica je predivna

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kako dobra fora za suncobrancic, odlicno si ga uklopila u outfit! Preslatko! Def imamo bas slican ukus, i ja sam ove wedges htela da kupim, divne suuuu! Fotke su objasnile, opet!:)

    ReplyDelete
  6. Cipele su jednostavno predivne!!!Ali predivne!!!
    Izgledas sjajno!
    Uzivaaaj! :)))

    ReplyDelete
  7. Malo Japana u Rimu. a sto da ne?! :D

    ReplyDelete
  8. Cipele su predivne, ali predivne!!
    Minđuše su takođe prelepe :))
    http://kaomisgrickamdane.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Joj uzivaaaj.... A cipele su mi predivne, mada i cela kombinacija je skroz super :)

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Cipele bas podizu kombinaciju.

    ReplyDelete
  11. Divna kombinacija, cipele su fenomenalne a bluzica prelepa!:)

    ReplyDelete