Tuesday, September 6, 2011

Rodjendanski outfit


Evo i zakasnelog rodjendanskog posta. Hvala svim prijateljima koji su bili, ja sam se divno provela, pokloni su fantastični, pa evo kako je to izgledalo.












Da vas upoznam, ovo je moj novi najbolji prijatelj :) bežični daljinski za fotoaparat. Ako se pitate kako su slike ovako lepe, e pa u tome je tajna. Vise ne moram da cimam razne ljude da me slikaju, i svakom ispočetka objašnjavam kako treba da slika sa DSLR fotoaparatom... Dakle stativ, prava podešavanja i škljoc! Slika sam! :D


 Puno poljubaca za moju sestricu koja mi je udelila svoj studentki stan za rodjendansku žurku... :***


Njeni noktići, i moje Zara cipele iz Barselone



A pokloni.... mmmmmmmmm.....




Divne predivne žute cipele iz Bershke, i ogrlica sa šoljicom. Super se slaže uz moj kafica zlatni prsten





Gucci Guilty <3



 I još puno toga, poljubac za sve koji su bili, nadam se da ste se lepo proveli :*

Look:
Haljina: H&M;   pojas: Stradivarius; sandale: no name;   sat: Depo;   šnalice: H&M


 xxx LadyM





8 comments:

  1. jao sve mi se svidja, sve je sareno i lepo, lepa sestra, divne slike :*

    ReplyDelete
  2. tako je, reci da mi je lepa sestra, sad kuka da joj je ruzna slika, dosada jedna. :)

    ReplyDelete
  3. divna je haljina i slike su prave rođendanske, vesele i šarene!:)

    ReplyDelete
  4. slike su skroz predivne,vesele! svidja mi se tvoja haljina mnogo a i cipele :)

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. hej,pa srecan rodjendanac... ;) Bershka zute cipelice su san! divne slicice, vesele, rodjendanske! ;)

    ReplyDelete
  6. Srećan rođendan, sa malim zakašnjenjem!:)))
    Divni pokloni, a žute sipelice posedujem, i delim tvoje oduševljenje njima....Obožavam ih!:)))
    I da, bravo za upravljač, na listi mi je odavno!:)

    ReplyDelete
  7. Hvala Anja, Anja i Branislava :) Pozdrav od mene u zutim cipelicama ;)

    ReplyDelete