Wednesday, August 17, 2011

Most preko Ade




Za vikend sam stigla da prošetam preko mosta kao i, kako kažu novine, 65000 ljudi koji su ga posetili u ta dva dana. Bila je velika gužva i vrućina, ali je lepo videti pogled na reku sa tog mesta. Pre toga sam opet bila da kopam kod kineza, i to popodne sam uspela da se obučem u sve što sam tog dana kupila :) 
Evo slika nastalih u toj šetnji.





Pogled sa mosta je stvarno prelep.






Sve u svemu, vredelo je otići.

Look:
Haljina, pojas, narukvice, naočare: kinezi;   baletanke: Bershka;   cvet: H&M;   torba: Tašnarija;   sat: Diesel;   


xxx LadyM

5 comments:

  1. Pa lepo si se ti opremila kod kineza :) Haljina mi je predivna!

    ReplyDelete
  2. Sva si predivna! Baletanke su me ukrale <3

    ReplyDelete
  3. Baletanke su divne, taj dan sam ih uzela, na popustu su, pa sam morala da ih prosetam :)

    ReplyDelete